Uitkomsten kwaliteitsmeting CAGGB

Uit onderzoek blijkt dat onze patiënten zeer te spreken zijn over het resultaat van de behandeling. Op het rapport van CAGGB prijkt al jaren een 8!

Na uw laatste behandel-afspraak informeren we naar wat u vond van de zorg bij CAGGB. Dit helpt ons om de zorg nog beter te maken en nog meer te laten aansluiten op de wensen van onze patiënten.

U kunt laten weten wat u van de behandeling vond door het patiënttevredenheidonderzoek in te vullen. Na de laatste behandeling ontvangt u een e-mail met de link naar de vragenlijst. 

CAGGB staat altijd open voor ideeën of suggesties om de zorg en dienstverlening te verbeteren. We verzamelen deze door resultaatmeting, tevredenheidsonderzoek, gesprekken met de patiëntenraad en de raad van advies, en analyse van eventuele klachten.

Kwaliteitsmeting ook van belang voor de zorgverzekeraars

Ook de zorgverzekeraars hebben belang bij onze uitkomsten van kwaliteitsmeting. Het helpt hen bij het vergelijken van verschillende instellingen en het sturen op kwaliteit. Dat noemen we benchmarken.

Op deze pagina vindt u de uitkomsten van diverse kwaliteitsmetingen van CAGGB. 

Patiënttevredenheidsonderzoek <18 jaar

Patiënttevredenheidsonderzoek >18jaar